Kom og mød Ebeltoft Distriktsråd på Malten
Har du idéer, input eller udfordringer, som vi bør kende til? Så kom forbi til en uformel snak.
📍 Malten, forhallen
📅 Mandag den 18. maj
🕓 Kl. 16.00–18.00
Det er i drop-in-format, så kom forbi, når det passer dig.
Hvem er vi?
Ebeltoft Distriktsråd er borgernes talerør til byrådet og forvaltningen. Vi arbejder
for at løfte og udvikle Ebeltoft i dialog med borgere, foreninger, organisationer og
politikere.
Kom forbi og del dine idéer, tanker og udfordringer — eller kig ind, hvis du bare vil
høre mere om, hvad vi arbejder med.
Tre af Distriktsrådets bestyrelsesmedlemmer vil være klar i forhallen til en snak.
Du er også velkommen til at kontakte os på: ebeltoftdistriktsraad@gmail.com
Læs mere på: www.ebeltoft-distriktsraad.dk
Vi ses på Malten!
Ebeltoft Distriktsråd